Od malička ma zaujímalo ľudské správanie, vedieť, prečo konáme tak či onak, nachádzať pre to pochopenie. To ma motivovalo k štúdiu psychológie. Nakoniec som vyštudovala zameranie učiteľstvo akademických predmetov psychológia a pedagogika, čo nasmerovalo moju kariéru aj k oblasti vzdelávania. Vďaka tomu mám skúsenosti ako lektor v rámci rozvojových programov pre lekárov, manažérov i vysokoškolských študentov, ako konzultant na Linke detskej istoty pre deti a rodičov, či v rámci programu zameraného na prevenciu zlyhania ľudského faktora. Ostatných 15 rokov pôsobím vo firemnom vzdelávaní, aktuálne v role konzultantky pre vzdelávanie a rozvoj a internej koučky. Po mnohých skúsenostiach s rozvojovými programami, uniformnými pre veľké cieľové skupiny, som postupne bola čoraz viac presvedčená, že ak chce človek meniť svet, musí najskôr dobre poznať seba a byť so sebou v kontakte. To ma priviedlo aj na cestu rozvíjania sa v koučingu.
Prečo koučuješ:
Životné situácie a role na nás kladú mnoho očakávaní. S niektorými sa ľahko porátame, niektoré sú poriadnou výzvou. Stane sa, že v snahe im vyhovieť stratíme kontakt so sebou, so svojimi potrebami a snami, niekedy až sami seba.
Verím, že koučing je nástroj, ktorý v takom prípade pomáha opäť stretnúť sa so sebou samým, svojimi túžbami, hodnotami, zmyslom a následne robiť ďalšie kroky či zmeny. Preto som si ho zamilovala.
Prečo EduCoach a koučing mládeže:
Keď si predstavím seba vo veku 17-19, v dnešnej digitálnej dobe s nekonečným množstvom podnetov, možností a informácii, veru by som prijala mať pri sebe „buddyho“, ktorý vo mňa verí, s ktorým by som nachádzala smer a cestu za svojimi snami a naplnením svojich potrieb aj potenciálu. Zároveň považujem mladých ľudí za nesmierne inšpirujúcich, vynaliezavých a cieľavedomých, ak ich viem len trošku podporiť na ceste za ich cieľmi, je to pre mňa česť.